Niečo sa nepodarilo?

Všetko sa dá vyriešiť. Stačí nás kontaktovať napr. prostredníctvom emailu, alebo reklamačného formulára.

Najčastejšie dôvody reklamácie:

Príčina Spôsob riešenia Dôvod k reklamácii
objednávka nedoručená - zákazník nekontaktovaný dopravcom kontaktujte nás čo najskôr - zásielku necháme dohľadať áno
objednávka nedoručená dopravcom v stanovenom termíne kontaktujte dopravce za účelem sjednání náhradního termínu nebo místa uložení - v případě neúspěchu, kontaktujte nás, zjistíme potřebné informace

ano - pokud dopravce nestanovil náhradní termín, nebo místo uložení zásilky

ne - pokud vás dopravce informoval, nebo se pokoušel nalézt řešení

tovar poškodený

viditeľne poškodený obal - skontrolujte obsah zásielky pred prevzatím, prípadne prevzatie odmietnite

nepoškodený obal - kontaktujte nás, uveďte druh a množstvo poškodeného tovaru a číslo objednávky alebo faktúry

nie - ak prevezmete od dopravcu viditeľne poškodenú zásielku bez kontroly obsahu

áno - pokiaľ obal zásielky zvonku nejaví známky poškodenia

chýbajúci tovar

pokiaľ je poškodený obal zásielky, kadiaľ mohol tovar vypadnúť (viď. predchádzajúci bod)

ak chýba tovar v nepoškodenej zásielke - kontaktujte nás - uveďte druh a množstvo tovaru a číslo objednávky alebo faktúry

nie - ak prevezmete od dopravcu viditeľne poškodenú zásielku bez kontroly obsahu

áno - vo všetkých ostatných prípadoch

expirovaný tovar kontaktujte nás áno
zámena tovaru - iný tovar ako objednaný kontaktujte nás áno
nevhodne, alebo omylom objednaný tovar - nevyužijem ho, požadujem výmenu kontaktujte nás, uveďte druh a množství zboží a číslo objednávky nebo faktury ne
iný dôvod kontaktujte nás a upresnite váš dôvod podľa uvedeného dôvodu

Spokojný zákazník je pre nás veľmi dôležitý. Tolerantný zákazník je pre nás cenný. Snažíme sa chyby minimalizovať, ale úplne sa im vyhnúť nedokážeme.

Reklamácia a jej vybavenie je pre nás prioritnou záležitosťou, zo zákona máme 30 dní na vybavenie reklamácie, ktoré nevyužívame.

Reklamáciu vybavíme v rade hodín alebo jednotiek dní.